Bestelproces

Onze beste producten tegen kalknagels zijn NailSonic & NailCare, we zullen dan ook het bestelproces van deze top-producten zo soepel mogelijk laten verlopen. Bij vragen en obstakels staat onze klantenservice altijd voor je klaar. Hieronder vind je een uitleg over hoe het bestelproces werkt.

We hebben het bestellen van de beste producten eenvoudig gehouden. Kies tussen de 3 beste productpagina’s het gewenste product en voeg het vervolgens toe aan je winkelwagen. Vervolgens ga je verder naar ‘’Ga naar betalen’’ waar je de mogelijkheid krijgt uit verschillende veilige betaalopties. De beste producten tegen kalknagels bestel je gegarandeerd veilig, doordat alle betaalopties SSL zijn beschermd.

Betaalmethoden

Bij Kalknagelbehandelen streven we ernaar de bestelervaring zo gemakkelijk en veilig mogelijk te maken. We bieden daarom verschillende betrouwbare betaalmethoden aan, om aan jouw behoeften te voldoen. Of de voorkeur nu uitgaat naar iDeal-transacties of creditcardtransacties, wij hebben de oplossing! 

Hieronder vind je meer informatie over de verschillende aangeboden betaalopties die we accepteren. Zo reken je met vertrouwen af en geniet je zo snel mogelijk van de beste producten bij jouw strijd tegen kalknagels!Onze Nederlandse klanten kunnen kiezen uit de volgende betaalmethoden:
• IDEAL
• PayPal
• De volgende Credit cards: Maestro, Mastercard, Visa, AMEX

Onze Belgische klanten hebben ook de mogelijkheid tot de eerder benoemde Credit Cards en Bancontact.

Verzendkosten

We streven ernaar om klanten een veilige, zorgeloze winkelervaring te bieden. Uiteraard kan transparante communicatie over verzendkosten hierbij niet missen. We begrijpen dat de hoogte van verzendkosten een belangrijke factor is bij het plaatsen van een bestelling. We bieden dan ook graag informatie en duidelijkheid in ons bestelproces. De verzendkosten voor Nailsonic & Nailcare zijn geheel gratis. Deze producten worden volledig gratis bij jou thuis afgeleverd, zonder verzendkosten. Bovendien is het goed om te weten dat er géén minimale bestelhoeveelheid nodig is.

Heb jij besloten om hét ideale product tegen kalknagels te bestellen? Natuurlijk geniet je dan zo snel mogelijk van de voordelen. We geven je daarom een beeld van een gemiddeld tijdsverloop van de bestelling. Zodra jouw bestelling is geplaatst vragen wij 1 tot 2 werkdagen om de bestellinggegevens te verwerken. Tussen maandag en vrijdag zal deze duur 1 werkdag bedragen. Als je tussen vrijdagavond en zondag besteld kan het wat langer duren. Zodra de bestelling is verwerkt, wordt deze naar jouw opgegeven adres verstuurd. De gemiddelde verzendtijd ligt tussen de 3 tot 7 werkdagen.

Als de bestelling eenmaal is geplaatst, kun je eenvoudig de bestelling volgen met een persoonlijke track&trace code. Deze zal je per mail ontvangen. Wil je er 100% zeker van zijn dat je bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Ons team help je graag bij mogelijke vragen.

Ontvangst van de bestelling

Nu het product bezorgd is, hopen we dat je mag bestellen van je aankoop. Mocht je een klacht hebben, zoals een defect product, staat onze klantenservice klaar om dit op te lossen. Raadpleeg ons retourbeleid voor eventueel ruilen en retourneren voor meer informatie. We hebben de meest voorkomende vragen voor je beantwoord om onduidelijkheden te voorkomen:

Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Indien je niet thuis bent, bieden we de mogelijkheid om het pakket op een postkantoor af te leveren. Als het pakket niet wordt aangenomen of te lang op het postkantoor blijft liggen, gaat het product automatisch retour naar de leverancier. We zijn dan helaas gerechtigd om €15,- van het geretourneerde bedrag, in te houden.

Ik heb een kapot/defect product ontvangen, wat nu?

Niets is zo vervelend als het ontvangen van een beschadigd product. We leveren hiervoor enkel de eerste keer kosteloos een nieuw product aan. Dit betekent dat we in het geval van een beschadigd product géén terugbetaling uitvoeren. Mocht het voorkomen dat het product de tweede keer ook defect aan komt, dan ontvang je wél het volledige aankoopbedrag van ons terug.

Mijn pakket is verloren, wat nu?

Enorm vervelend dat jouw pakket verloren is gegaan of niet is thuis geleverd. Indien dit het geval is als gevolg van een logistieke reden, ontvang je een nieuw product van ons. Dit is de eerste stap die we aanbieden voor we de stap nemen tot ons retourbeleid.