Retourbeleid
We streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen met kalknagel-oplossingen van kwaliteit én uitstekende service. Ben jij om welke reden dan ook ontevreden met de aankoop? Dan biedt ons retourbeleid oplossingen om deze ervaring zo probleemloos mogelijk te maken. Neem gerust contact met ons op. Het retourneren van onze NailSonic producten & Nailcare producten is een eenvoudig proces.
Deze producten kunnen niet geretourneerd worden:
- Bij geopende producten. Wanneer de verpakking geopend is, is het product helaas niet retourneer baar.
- Producten die door de ondernemer op maat zijn gemaakt volgens de specificaties van de consument.
- Producten die door hun persoonlijke aard niet terug kunnen worden gezonden.
- Producten die onder de categorieën ‘’Kids&Baby’’, ‘’Sport’’ en ‘’Beauty’’ vallen, kunnen helaas niet geretourneerd worden wegens hygiëne maatregelen.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Kies je ervoor om de producten binnen de bedenkperiode aan ons te retourneren? Dan is het van belang om te weten dat je het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terugbetaald krijgt nadat het geretourneerde product is ontvangen. Echter, kunnen we de kosten voor de retourzending helaas niet vergoeden.
Neem de volgende stappen om je product te retourneren:
1. Download het retourformulier en vul je gegevens in.
2. Stuur een e-mail naar klantenservice@vinara.nl waarin je aangeeft dat je je bestelling wil terugsturen.
3. Wacht af op de reactie van de klantenservice. Zij zullen het retouradres delen.
4. Als het verzoek wordt geaccepteerd verpak je het product zorgvuldig in originele staat in.
5. Verzend het pakket naar het ontvangen retouradres.
6. Stuur tot slot de klantenservice een track & trace – code.
7. Zodra jouw zending gecontroleerd is, ontvang je het aankoopbedrag terug op jouw rekening middels dezelfde betaalmethode waarmee je hebt besteld.
Annulering van bestellingen
Het annuleren van reeds geplaatste bestellingen is mogelijk. Echter dient dit in maximaal 30 minuten na de bestelling te gebeuren. De bestellingen worden namelijk na een half uur gestopt met verwerken. Dit zorgt er helaas voor dat annuleren daarna niet meer mogelijk is.
Veelgestelde vragen over het retourbeleid
Als er nog enige onduidelijkheden zijn, halen wij deze graag voor je uit de weg. We hebben de meest gestelde vragen over ons retourbeleid voor jou op een rijtje gezet:
Hoelang heb ik om te retourneren?
De maximale retourperiode voor een product is 14 dagen nadat je de bestelling in huis hebt.
Hoelang duurt het voordat het geld wordt teruggestort?
Het te ontvangen bedrag wordt uitgegevens middels de betalingsmethode waar de bestelling is geplaatst. Dit gebeurt nadat de producten zijn ontvangen en gecontroleerd. We vragen van alle klanten om contact op te nemen en ons op de hoogte te stellen van de track&trace gegevens. Enkel op deze manier kan de terugbetaling worden verwerkt.
Is de retourzending kosteloos?
Het retourneren van producten is helaas niet kosteloos. Je bent zelf verantwoordelijk voor de volledige retourzending. We raden je dan ook aan om het pakket met een track&trace te versturen. We kunnen namelijk geen verantwoordelijkheid op ons nemen voor verloren retourzendingen.
Kan ik retourneren zonder jullie te contacteren?
Nee, dit gaat helaas niet. Je móet contact met ons opnemen als je de retourmelding maakt. Het retouradres kan namelijk verschillen van het adres waar de bestelling vandaan komt.
Wat moet ik doen als mijn bestelling is beschadigd?
We raden aan om voor een snelle reactie en oplossing, een foto toe te voegen waarop de beschadiging van het product te zien is. De meest wenselijke afbeeldingen hebben een vlakke achtergrond waarbij de beschadiging en het label opvallen. Deze informatie zullen we gebruiken om jou van een correcte oplossing te voorzien.
Let op: als je een beschadigd product hebt ontvangen, is het raadzaam om binnen uiterlijk 14 dagen deze melding te maken. De retourperiode valt helaas na deze 14 dagen.